det lidt kedelige

afbestllingsregler

der er gode at vide på forhånd

 I den verden, hvor du bestiller mad, rejser, oplevelser eller hvad det nu måtte være, er der afbestillingsregler. Vi forsøger på alle måder at undgå, at nogen skal betale penge for noget, de ikke har oplevet, men nogle gange sker det, at man alligevel kan blive nødt til det. 

Hvorfor? Jo altså,  vi indkøber mad til dig, vi bestiller personale til at tage sig af dig, nogle gange har vi særlige arrangementer, hvor vi booker folk, der koster penge alt sammen for at give dig et unik ophold. Alt dette gør vi for, at du skal få den bedst mulige oplevelse. Hvis du ikke møder op har vi ganske enkelt udgifter og ingen indtægter. Vi lever af det, vi laver, og det går ikke, hvis du ikke kan deltage alligevel uden at have meldt det i god tid. Derfor skal vi vide, hvis du ikke kommer, og derfor skal du betale, hvis du ikke følger afbestillingsreglerne. Hvis du melder afbud i tide, har vi mulighed for at give muligheden til andre, så vi stadig kan drive vores sted og tage imod dig en anden gang. Vi kan også tilpasse indkøb efter, at vi er færre mennesker eller kan tage mindre personale ind på arbejde den dag og så videre. Ja, vi tror, ​​at du forstår, hvad vi mener, men det er altid rart lige at gennemgå.

Derfor gælder følgende:

  • Almindelig overnatning på The Norrmans Farmhouse- afbestilling gratis en uge før ankomst. Ved afbestilling senere end en uge vil du blive opkrævet 100% af opholdet inklusiv prisen på mad, fordi det er forudbestilt.

  • Arrangementer såsom madarrangementer, madweekender, vinsmagninger eller fester på 8 personer eller flere - afbestilling gratis en måned før, medmindre andet er angivet ved booking.

  • Virksomheder - her vil vi gerne have, at du melder afbud en måned før arrangementet for at undgå at i skal betale noget

Hvis du kan finde andre, der kan overtage  din reservation, er det lige så godt som en betaling!

Tak fordi i læste dette!

Anna & Lars